Søk i denne bloggen

lørdag 7. september 2013

DIRTCAKE.... Min verson.... steg for steg!

Dirtcake! Så fantastisk godt! :)
Først lagde jeg brownies fra en ferdig pakke. 
drysset på knuste salte peanøtter før jeg stekte den.
Kutt i biter og legg en bit i en posjonsform. 
 Så kjøpte jeg moussepulver fra freia med karamell og dajmbiter.
følg instruks på pakken.
så tok jeg og knuste oreokjeks i foodprossessoren  og fin kniste de.
 jeg fant en oppskrift på karamellsaus fra Nigella, kjempegod!
Jeg hadde i to dryss med maldonsalt for ekstra salt!!!
Så kjøpte jeg vaniljekrrem pulver fra freia
følg innstruks fra pakken
 Som DIRT brukte jeg marengs med sjokolade som jeg hadde på lur.
fin kjørte de i foodprosessor og strødde over.
Synes du det blir for mye jobb bruk knuste oreokjeks. 
Pyntet med en liten trekant med brownies.
Det er litt jobb med denne kaken, men det er ABSOLUTT vert det!
Lykke til, -og ENJOY!!  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar